Tisdag och snöstorm

Igår kväll ringde en tjej och ville att jag skulle komma på arbetsintervju och jag tyckte hon sa att hon ringde för citygross.Så jag åkte dit i morse och så var det inte citygross utan det var CNT Marketing. Skämigt men dom fattade så klart inte att jag trodde det var nått helt annat,som tur var.
Men nått jag har sagt att jag inte vill arbeta med försäljning nå mer. Så jag har inte en anning att jag ens har sökt det jobbet. Men skulle man få det är det bara att bita ihop och se glad ut och köra fullt ut. För det är ändå pengar och så får man söka andra jobb så länge eller köra på att starta eget.
Jag skulle ju ner och träffa en gubbe om starta eget men nu gick jag ju på arbetsintervju i stället.
Så jag får träffa han nästa månad i stället. Tänker inte släppa mina planer iaf. Och det lär jag inte göra eftersom matte tjatar på mig hela tiden att jag ska starta upp företaget ;)

Och gud vad det snöar ute :D jag är överlycklig. det är så mysigt när det är snö ute,hoppas det är här för att stanna.
Men snart ska jag ut i stormen och det är inte lika mysigt.
Har tvättstuga klockan 15,funderar på att bubbla medans tvättmaskinerna är på.
Har så mycket i huvudet just nu så jag behöver lägga mig i ett avrmt bad och slappna av lite.

Oj vilket tråkigt inlägg detta vart. Men men det får ni så ut med ;)

Pössss <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback