Rastlös....

Sitter här i soffan och har såå tråkigt.
Är otroligt rastlös så jag blir galen,känner att jag inte har fått göra av med all energi idag.
Men vad ska man göra då? ,klockan är ju lixom snart 23,00. finns inte mycket att göra den är tiden.

just ja jag köpte förensten en sak till handfatet som lyser olika färger när man spolar vatten.
Vi testade att sätta dit den idag i badrummet men den vart så lång så matte ville inte ha den där.
Synd för det vart snyggt när man spolade ju :)
Bilder där nere...

Tidigare idag så skjusade vi anna och oliwer som jag skrev i förra inlägget,sen åkte vi och handlade saker för vi skulle göra hemmagjorda hamburgare,gott var det.
Kollade även på filmen the Fourth Kind som vi skulle ha kollat på i går.
Det var en bra film,jag tror faktis att det har hänt på riktigt som var i filmen eftersom varför skulle bara vi finnas här i rymden och inte nån annan? Nej jag tror helt klart att det finns nå mer där ute i rymden.

Sen har vi bara legat i soffan och kollat på tv, bla Så mycket bättre. Älskar det programet och jag har blivit lite torsk på petter igen. Han gör låtarna så otroligt bra. Men bästa veckan var nog förra lördagen ;)

Nu ska jag underhålla min baby som sitter framför sin data ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback