Måndag och helgen är slut !

Det har varit en stressig,rolig,trevlig och mysig helg.
jag och matte hade en underbar och mysig kväll i fredags <3
Och i lördags så kom släkten hit och mattes familj och moster med man hit för att fira mig.
Fick mycket fina och bra presenter.
Det var samma visa igår fast då kom farmor,pappa och agnetha hit och fika,käka tårta.
jag har fått massor med presentkort eftersom det var det enda jag önskade mig typ,pengar, en ljuslykta till balkongen och tripptrall ljus eller vad man ska kalla dom,jätte fina var dom. och så klart massa blommor.

Så denna helg har man varit helt slut på kvällarna,vi har gått och lagt oss före midnatt varje kväll.
men det har varit en toppen helg..
Tack alla <3

Ska snart ner i källaren och plocka fram vinterdäcken till bilen,för dom ska bytas idag.
och i morgon ska jag ner på stan och träffa en gubbe om starta eget. så idag har jag suttit med min affärsplan som jag måste ha med mig i morgon. Hoppas allt går som det ska och att den blir godkänd.

Ha en mysig dag i det kalla vädret.






Kommentarer
Postat av: Elin

Hej :) Men vad spännande gumman. Det har du inte berättat. Vad roligt, vad är det för något du vill starta? Vad nyfiken jag blev. Lycka till imorgon, det kommer gå super bra! Stort Lycka till <3 Pusskram

2010-11-08 @ 21:11:46
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback