Lördar eller är det söndag ?

Igår tänkte vi ha myskväll som jag skrev men så ringde Robin och frågade om han och Elin kunde komma över och självklart fick dom det :)
Dom visade även sin nya bil dom hade köpt,Fin var den.
Så vi satt och pratade hela kvällen och kollade på idol. Senare så åkte Robin och Matte ut och åkte lite med bilen och jag & Elin satt kvar hemma.
När dom gick så slocknade jag på fem röda.

Vi brukar träffa dom på lördagar så det känns som det är söndag idag.
Min kusin var nyss här och köpte våra gamla högtalare för hans tjej ville ha dom.
Skönt att ha blivit av med dom nu.
SNart ska vi skjusa anna och oliwer så jag måste få matte att inse att vi måste åka nu.han hållerpå med listerna i sovrummet och jag är typ hörselskadad nu efter han har kört med slagborren.

Hoppas ni får en mysig helg. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback