God morgon !

Oj vad länge sen det är sen jag blogga.
Men har haft en riktig bloggtorka kan man säga.
Det har väl inte hänt så mycket. Var i väg med mamma och köpte en list i måndag,och så åkte vi även till riksbyggen och till igor. Vi hade en rolig dag,med massa skratt,,vi förstog inte vad det var med oss,båda var jätte klumpiga och morse körde nstan mot rött och körde lite här och där.då hon annars är en bra bilförare. haha.

I morgon fyller jag år så då blir det massa mys på kvällen.
matte och jag har hyrt basun och bubbelbadet. Och så ska vi äta god mat m.m.
Vi kommer fira att vi har varit förlovade i 1 år också fast det inte är för en i början av veckan.
Men inge kul att fira mitt i veckan. Och på lördag kommer familj/släkt hit.
Så det är fullt upp i helgen kan man säga.

Få se vad man ska göra idag då. skulle behöva en sväng till återbruket.Men får vänta till matte kommer hem.
Hoppas ni får en bra helg.
Puss






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback