18 November 2010

Idag vaknade jag helt utvildad. Matte och jag gick och la oss tidigt igår kväll,så då vaknade man pigg i morse.
Skönt var det. Fast jag kunde ha sovit lite längre om jag fick. Men läkaren ringde klockan åtta.
Han vill inte ge mig nå starka värktabletter så jag ska käka diklofenak vid behov.
Jag är inte helt nöjd med besutet men huvudsaken är för mig att jag slutar att ta treo varje dag,tror jag fick ont i huvudet av det ockå som man kan få om man äter det varje dag.
Fast det är klart man gör det när man har värk. Men nu är det slut med det,kommer bara ta det när jag verkligen behöver.

Matte kom hem på lunchen med pasta sallad till oss. Gud vad gott det var,jag Älskar pasta sallad.
Även mamma kom hit en sväng och fikade och snackade lite skit :)
När mamma åkte och matte drog till jobbet kollade jag på 24 timmar.
Gud vad bra jag tyckte det var och eftersom Maria Montazami var med..
Det var roligt och otroligt bra när hon och Anna book bodde tillsammans.
Efter det satt jag igång med städning och tvätt. Skönt att ha det gjort nu.

Nu väntar jag bara på att matte ska komma hem så vi kan äta och sen mysa framför tvn.
Gud vad jag älskar min kille. Han är helt klart den bästa sambon som finns. Alltid du och jag älskling <3




Kommentarer
Postat av: Elin

Vad du är go min vän :) Voltaren är super bra. Robin brukar ta det mot sin rygg och det försvinner på en gång. Ska bli kul att ses ikväll :)



Pusskram <3

2010-11-19 @ 15:53:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback