Tisdag med fint väder.

Idag har jag varit en sväng förbi mormor och morfar o häsat på.
Det var längesen jag var där.så det var trevligt.
Sen tog jag en promenad hem till mamma. Vi gjort ordning på hennes balkong och satt oss en stund i solen :)
Det är så otroligt skönt ute nu och man får verkligen vårkänslor. längtar massor till sommaren.

Helgen har varit jätte lugn.
I lördags så kom Lena,Rolle och Anna för att hämta oss.
Vi åkte då hem till Sara för att fira hennes födelsedag.
Sen åkte vi och handla för på kvällen gjorde vi 3 rätters middag.
Minns inte vad förätten hette men det var lufttorkad kött m.m. Sen hade vi bakpotatis med hemmagjord skagenröra.
och efterrätt var vitchoklad/gräddsås med frysta bär.
Tycker det är så gott,Elin bjöd oss på det på nyår :)

Igår så åkte vi till Ikea även Johan och Moa följde med.
Vi kollade på en garderob vi ska köpa till sovrummet.
Sen hamnade vi på erikslund,så vi handlade på Maxi och åt sedan på deras resturang.
Sen fick jag så ont i huvudet så vi åkte hem.

Sitter nu och undrar vad man ska äta idag. Tror jag ska göra våfflor men har inte bestämt mig ännu hehe.
Och även ett stort Grattis till Anna som fyller år idag :)

Kärlek /Bella



Kommentarer
Postat av: Elin

Låter som ni haft en mysig helg! 3 Rätters, det var inte dåligt :)



Vi har också vart på Ikea, fast idag :P hehe! Tänkte om vi skulle ses i helgen?



Pusskram

2010-03-09 @ 20:41:23
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback