Så otroligt konstigt

Inatt drömde jag att jag gifte mig. Jag hade världens finaste klänning med massa diamanter som smycken.
Och allt var helt underbart. Så när jag vaknade såg jag att Glenn och Nathalie har gift sig.
Fan va roligt. Ett stort grattis till er :)
Så det måste jag berätta för matte så han ser att man inte behöver vara 30 år för att gifta sig.
Bara man vet att man älskar varandra högst på denna jord så ska inget stoppa ett bröllop och vi älskar ju varandra så mycket :D
Jag har ju redan hittat allt till mitt bröllop så :)
Fast det lär ju dröja ändå hehe..

Har nyss kollat på den nya serien Cougar Town. Jag tyckte den var helt okej. Se värd iaf.
Men jag tror att det finns många äldre kvinnor och män som tror att dom är 20 år men egentligen är dubbelt så äldre.

Och i tisdags hittades Emil Forselius död i sin lägenhet.
Soligt,men det hemskaste är ju att han lämnade sin 4 månaders son.
Det var hans mamma som hittade honom i hans lägenhet. Han hade tagit självmord.
Varför tar man livet av sig när man har barn. Man sårar ju dom och gör det till en svår uppväxt för dom.
Ta aldrig livet i från er. Sök hjälp i stället.

Nu ska jag göra ordning macka och te o kolla på våra bästa år.

Ha det bra alla.Sköt om er. Puss

Emil Forselius





Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad sjukt att du drömt och bröllop.. Jag med haha! Jag och robin har fan pratat allvar om det där nu och vi har bestämmt när det ska ske till och med :D hehe! Låååånnnggg planeringstid hehe! Du ska veta att du blir toastmaster Bella haha skoja :)



Ja visst var den lite små rolig den där serien? Fick med mig Robin att se den och ta mig fasiken, han tyckte att den var rolig :D



Pusskram på dig

2010-03-04 @ 17:34:33
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

haha oj det är lååånngt kvar.. Men när jag slutat skolan kanske ;) Om 2,5 år kanske :) Om det blir som vi vill... Men det är ju bara prat. Du vet ju hur det är men prat haha.. Killar säger en massa så blir det snnorligt inte så. Men roligt vore de.. Vi ska börja spara nu iaf. Det kostar ju en del.



Ja det ska bli mysigt att åka upp.. Kan inte vi åka upp en helg nu i vår? Skulle vara jätte mysigt, så kan vi ta en sväng till Borlänge också :D

Pusskram

2010-03-04 @ 18:50:38
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback