Onsdag

Igår var jag som sakt på arbetsinterjuv.
Jag var helt slut nät jag kom hem,huvudet dunkade på för fullt.
Jag kan säga att det var inte som en vanlig interjuv. Man fick gå egenom 3 faser innan det var över.
Dom skulle höra av sig om en vecka. Men det är bara att fortsätta att söka jobb :)

Har nyss kommit hem. Vart så rastlös så jag tog mig en lång promenad och sen förbi mamma och hämta
min cykel.  Cyklade till skiljebo och handlade.
Vart så otroligt irreterad på alla alkisar som sitter där.
Det gör skiljebo så jävla otroligt. Fattar inte vart man ska vända sig och säga att dom ska bli portade där i från.
För det är verkigen inte trevligt att se dom sitta där och vara äckliga och försöka prata med en.
Blir så förbannad !!

Ska ta hand om disken nu och sen laga mat innan matte kommer hem :)

Puss och Kram

I helgen är det ufc och min favvo george st pierre





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback