Lite nervös

Åh vad dålig jag är på uppdateringar. Skärpning bella.
I fredags så kom underbara Elin och Robin hit :)
Vi hade massa mys som alltid :)

I lördag så åkte vi hem till pappa,jag kollade egenom några kartonger som var minna.
Sen åkte jag,matte och pappa hem till farmor för hon fyllde år.
Kul att träffa släkten också som inte träffar så ofta.
Vi var där rätt länge faktis. Hon bor ju rätt långt bort så då blir det inte så att man åker förbi snabbt bara.
vi åkte hem vid halv åtta på kvällen,skjusa hem pappa.
och sen hem och kollade på resten av körslaget. Roligt att Martin var med och några man visste vilka det var :)

Annars har helge varit lugn och skön.
Har nyss städat liiite.

Ikväll ska jag på en arbetsinterjuv. Så önska mig lycka till !

/ Bella




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback