Helgen ! AIK premiären

Helgen har varit helt okej.
Ifredags var det cool lugnt. Åt god mat och kollade på filmer som bl.a Boondock Saints II: All Saints Day
Den var jätte bra. Fast ettan är så klart bäst :)

I lördags åkte vi hem till Anna för att fira henne och Matte.
När vi kom hem där i från åkte vi hem till Elin och robin,Vart bjudna på mat. Jätte gott var det.
Sen kollade vi på melodifestivalen finalen och Anna bergendahl vann allt.
Jag tyckte det var otroligt bra eftersom jag älskar hennes låt.
Efter det kollade vi på en film som gick på tvn.

I söndags så åkte vi och hämta upp Mange vid halv ett för att åka till Solna och kolla på AIK som hade premiärmatch.
Det var svinkallt,dåligt spelat av AIK och inget speciellt drag av fansen.
så vi var skapligt besvikna framförallt på AIK som vann allt man kan vinna förra året som var mästare i allt. Nu kunde dom inte ens vinna mot nykommlingar.
Resultatet var 0-0.
Vi stog vi firman så vi fick iaf se slagsmål vilket Matte och Mange tyckte var roligaste haha.
Ja jag kan erkänna att det var underhållande ;)
Kom hem vid sex tiden. Vi tog båda en varm dusch och krypte ner under täckena i soffan.
Kände mig helt genom frysen.


Herregud säger ja bara. Kommer ni ihåg Hugo Rosas som var med i Den rätte för Rosing ?
Han bloggar ju som sveriges enda acionblogg. Och nu har han börjat rappa HAHAHAHA
Lyssna på han..Vet inte om jag ska skratta eller gråta




Kommentarer
Postat av: Elin

Jag såg att han lagt upp den där på sin blogg... Usch skämigt! Jag gråter hahah..

2010-03-17 @ 20:18:03
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback