Söndag !

Nu är snart helgen slut då :(
Har faktis inget gjort nått speciellt roligt denna helg.

I fredags så kom Tobbe och Freddan hit för dom och matte skulle basta och dricka lite.
Så jag kollade på film och hade mysigt för mig själv.
Så kom dom hem med mat,så jag åt med dom och sen spelade på datan resten av kvällen. Tråkigt som fan.
Men dom åkte hem rätt tidigt vid halv ett så det gick vi och la oss.

Igår så åkte jag och matte och hämtade nisse.
För Lena och Rolle skulle på 50 års fest,så nisse fick vara hos oss.
Vi åkte och handlade tacos och en sak till diskmaskinen.
Åkte hem och fixade diskmaskinen så nu funkar den :)
Så det vart premiär tvätt i den :)
Resten av kvällen myste vi med nisse och katterna.
Sen skjusade vi hem lena,rolle och nisse.
Så helgen har varit jätte lugn,för lugn faktis.

Ska ta och städa nu och sen få vi se vad resten av dagen har att erbjuda.
I morgon ska vi handla täckskivorna sen är köket helt klart :)

Och ett stort grattis till Johan på födelsedagen :)

Massa Kärlek /Bella <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback