Nyår och annat !

På nyår kom Robin och hämta mig och Matte vid 18 tiden.
Vi kom hem till han och Elin,fick då en fin drink och efter en stund så åt vi förätt, Toast Skagen med en jätte god hemmagjord skagenröra.
Efter det vart det alkohol och sedan varmrätten som var hasselbackspotatis, Oxfilé, grönpepparsås, Sallad med soltorkade tomater och fetaost.Mycket gott var det.
Sen spelade vi ett sepl som heter Sanning eller Bullshit.
Kul var det.
Vid tolvslaget gick vi ut och sköt upp massa raketer och drack skumpa :)
När vi kom upp så åt vi efterrätt vitchoklad/gräddsås med olika bär.muma ;)

Medans vi satt och prata efter vi hade ätit så såg jag hur en stor raket smäller på balkongen.
Vi sprang ut dit och såg hur det brann på balkongen.Raketen hade tagit eld på några plastpåsar.
Dom som sköt upp den sprang iväg så Matte och Robin sprang fort ut efter dom.
Fick tag på dom till slut.åste bara försöka
Tur att det var en tjej och en kille.För hade det varit 2 killar hade varken Robin eller Matte hållt nävarna borta.
Dom var redo för slagsmål men som tur vart det inget.
Vid 02 tiden gick jag och matte hem eftersom vi aldrig fick tag på varken taxi eller skjus.
Tog en ny väg som vart genom skogen vilket var läskigt. hehe.
Tänkte på den mördade Nancy då så jag vart rädd och började springa haha..

Idag så åkte jag,Matte och Lena till Media Market för att kolla efter en diskmaskin.
Hittade en på en gång så vi köpte den.
Först åkte vi och handla sen fikade på på resturangen ovanför willys.
Åkte sedan och hämta släpkärra för dom tog 500 kr för hemkörning vilket inte var värt.
Så nu har vi äntligen våran diskmaskin hemma.
Måste bara fixa om köket ite för att få dit den.
Hoppas det blir snart,,för nu står den i hallen och gör det trångt.

Ska kolla klart på UFC och även spela klart på nätet så ska jag lägga mig.

Kärlek/ Bella














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback