Kontakt !

Så sjukt alltså. I natt var det tredje dagen i raken johan(pappas ex son) var  i min dröm.
När jag vaknade i morse gick jag och satt mig vid facebook och hade fått ett privatmedelande.
Och d var det från johan. Fan va kul alltså.
Sist vi träffades så var väl jag 9 år ungefär. När våra föräldrar var tillsammans i rätt många år faktis så
bettyde han väldigt mycket för mig eftersom jag inte har nå riktiga syskon så kändes det som om han var min bror.
Så tog det slut mellan pappa och carina,efter det sågs aldrig vi mer :(
måste erkänna att inget slår den tiden med carina och johan. Carina tog mig som sin egen unge och det är inte många plast mammor som gör det.
därför är det så extra roligt att få kontakt med han igen.
Tyvärr bor han inte kvar i västerås och ska även flytta ännu längre bort.
Men jag hoppas han kommer hit på besök så vi kan träffas på en fika :)
Matte kommer nog bli lättnad när han kommer hem och jag berättar de för han börjar nog tröttna på att jag tjatar att jag aldrig hittar johan hahaha.

Ialla fall, det var länge sen jag bloggade men har lixom inte haft nått att skriva om och även mycket i skolan m.m.
Vi håller iaf på i köket med diskmaskinen och det. Och idag kommer det bli klart.
Anna,Mange och oliwer kommer hit senare idag och göra klart det :)
Tack mange för hjälpen.

Sitter här nu och är hungrig,trött och vill att matte ska komma hem.
Men han kommer nog snart <3

Måste kila iväg nu..
Kärlek /Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback