Vill inte

Åh nej det känns som jag börjar bli sjuk. Vill inte det.
Har ont i halsen,snorig och känner mig allmänt hängig.
Har nyss rensat ännu mer här hemma. Nu är det klart helt,nu är det bara återvinningen kvar.
Det är fullt med skit på balkongen nu,men även massa snö på det. Så jag önska att snön försvann där i från så man kan åka bort med det där.
Dom håller på nu och drar bort snö från vårat tak. Det bara smäller mot fönstrerbläket.


Varför ska jag komma och hälsa på er när ni aldrig kan ta och komma hit hem till oss ?
Blir så trött på sånt att folk bara tror att man ska komma till dom hela tiden och aldrig kan komma över hit.
Du har ju aldrig ens varit och hälsat på mig eller velat hittat på nått här. Varför ska alltid komma till er !?

Nej ska fixa ordning mig lite och sen bara ta det lugnt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback