Söndag !

Denna helg har inte känts som en helg.
Matte har jobbat hela helgen och det har gjort att den har varit lite tråkigare.
I fredags ikväll åkte vi till bjurhovda och hälsade på mattes föräldrar.
Jag passade även på att röra lite på fläsket med att gå ut med nisse.
Det var otroligt skönt ute,så vi gick extra länge den kvällen.
Sen upp till mattes mamma och pappa för att fika m.m.
Resten av kvällen bestog av mys i soffan och kollade på film.

Lördagen, Matte jobbade hela dagen.
Jag var hemma och gjorde inte ett skit :(
På kvällen hörde Elin av sig så hon och robin kom hit.
Vi kollade på tv,pratade och umgicks. Vart mycket roligare när dom kom hit :)
Dom åkte hem runt halv tolv och vi la oss då på en gång och sov.

Har börja drömma en massa varje natt,så det känns som man inte får riktig sömn.
Är helt slut när jag vaknar. Det känns som min hjärna har varit på högvarv. haha.

Har inte gjort ett skit idag heller. Vi ska hämta Lena om en timme ungefär och sen åka och handla lite mat.
Måste även posta en massa papper idag.

VILL HA ETT JOBB NU !!


Vill Ha Sommar !



Kommentarer
Postat av: Elin

Tack för igår vännen! Det är alltid så roligt att träffa er fast vi ibalnd inte gör något specielt. En helg utan er känns lite mysko hehe :D

Jag vill också ha sommar! I sommar SKA vi göra massa roligt... Vi måste hitta på lite roliga utflyckter tycker jag <3 Pusskram

2010-02-28 @ 17:53:50
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback