Måndag !

Sitter och samlar energi så jag kan slänga in en tvätt eller två.
Hatar måndagar,är grymt trött då..

Igår var vi ut till skultuna och hälsade på hos pappa :)
Och så ska dom flytta snart också :) Härligt. Att det har tagit så lång tid innan dom lämnar den där hålan är helt otroligt. Mår illa varje gång man ser skultuna.
Fast dom flyttar ju tvärr inte till västerås heller. Men iaf till ett bättre ställe än skultuna.
Så tog vi även med oss en ny toa sits för den vi har hade gått sönder :) Så toaletten ser helt blöttsligt helt ny ut.haha.
På kvällen gjorde vi tacos och kollade på A Perfect Getaway en bra film,lite anorlunda handling än vad det brukar vara,vilket jag tyckte var bra :)
Sen kollade vi på en annan del av Köping. Så tog vi en till film vi kollade på efter den som hette Triangleotroligt dålig film,jag fattade ingenting av den. MEn många säger att den är sjukt bra om man fattar vad den gick ut på. Men jag är väl dum i huvudet eller nått haha..

Ska ta och tvätta nu och sätta på mig ansiktet :P

Puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Hej tjejen ;) Ja det måste vi verkligen tycker jag. Ja vi vill gärna gå på bio. "Farsan" blir kanon bra, ska vi försöka att ta en rätt tidig visning? Då kan man ju hitta på något efteråt också :)

Pusskram <3

2010-02-08 @ 20:25:44
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback