Idioter !!

Igår kväll satt jag vid datan och kom in på en grupp på facebook om en kille som slängde ner en hund från en bro,
för att hunden hade jagat hans mammas höns.
Det var även ett klipp också och jag kollade på det och bröt ihop,Jag kände så mycket ilska och sorg när jag såg hur denna hjärnskadade horunge kastar ner en söt liten underbar hund från en bro och hans kompisar står och filmar medans hunden ligger där nere och skriker.
Efter en vecka på djursjukhuset dör denna stakars hund.
Jag förstår inte hur en människa kan vara så iskall att göra något sånt mot en oskyldigt djur.
idioten kunde väl i stället gått till ägaren,för hunden vet ju inte att den gjorde nått fel.
Går och tänker på detta hela tiden och vill söka upp hans som gjorde det och tortera han långsamt.
Djur är det bästa som finns,förstår inte hur man inte kan älska djur.
Mina katter är min familj,Jag älskar dom lika mycket som alla andra i min familj. Kan inte ens tänka mig den dagen dom blir gamla och kommer lämna mig. Det är samma sak med max och nisse,dom älskar jag med massor.
utan djur skulle jag aldrig kunna leva.
Hoppas idioten får lida mycket när han kommer ut från fängelset.


ikväll ska jag följa med mamma till hallsta på nått hälso sak,vet inte riktigt vad som kommer hända där.
Men kommer nog bli kul ända.
Ska snart ta och göra i ordning mig innan matte kommer hem.

Hoppas ni får en fin dag.
Massor med Kärlek <3

Här är den otroligt söta hunden med sin husse på djursjukhuset


Här är den sjuka,hjärtlösa idioten som jag önskar all olycka och hat till !!




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja fy fan såg också det där. Jag blev så jävla äcklad. Vill bara slänga ner den där jäveln själv från bron.. Usch!



Ja men lördag låter jätte bra. Vi ska fixa lite här hemma. Men vi blir nog klara till kvällen! Vi kan ju höras imorgon då :D Pusskram <3

2010-02-19 @ 15:32:20
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback