23 Februari

Hej alla godingar !

Sitter här och är mätt,har nyss ätit :)
Idag så har mamma och max varit här,hon kom hit med min medicin och fikade.
Sen resten av dagen har jag städat här hemma och har varit och handlat lite.

Natten till måndagen drömde jag att ja hade ont i foten och när jag vaknade igår morse kunde jag inte gå på ena foten. Fatta inte vad som kunde hända på en natt,Foten var uppsvullen och jätte varm.
Hela morgonen låg jag bara och grina tills mamma kom hit med alvedon,då det släppte lite.
Följde med henne hem och ringde läkaren,dom fattade inte heller vad som kunde hända på en natt då jag inte har skada foten. Fick komma dit 14,20 och träffa han jag pratade med i telefon.
Det vissa sig att jag hade fått en inflamation i foten. Troligen kunde hade det kommit för jag har gått konstigt för jag har haft så ont i knät eller att inflamation från knät kan ha gått ner i foten.
Fick diklofenak T utskrivet och redan efter andra tabletten kan jag gå på foten och svullnaden har redan gått ner :)
Så skönt att få gå som en människa igen.

Snart ska jag lägga mig i soffan och mysa med min älskling och kolla på it´s complicated.

Jag hoppas ni får en underbar kväll. Puss <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback