Städdag..

Idag har jag passat på att städa då jag var ledig från eductus.
Jag har damsugit,tvättar,dammat,skrurat golven m.m.
Ska gå ner med lite saker i källaren snart. Och gå iväg och kasta alla tidningar.
jag trivs så bra när det är rent och snyggt här hemma.
Då känns det bra att lägga sig i soffan och mysa med massa ljus tända..
Som sagt så jobbar matte över massa timmar idag,han kommer hem rätt sent ikväll tror han iaf.
Så jag ska gå och köpa pizza senare, hade tänkt laga mat men tog aldrig ut köttfärsen igår kväll och jag hatar att tina den i micron,känn äckligt men det är ju jag och min bacillskräck haha.

Nu ska jag ta en dusch och göra klart allt här hemma.

pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback