snart så..

Kom på idag att jag bara har köpt 1 julklapp till matte och det är inget att hurra för.
Så jag måste i morgon komma på vad jag ska köpa åt han och göra det också.
Sen kom vi på att vi måste köpa en julklapp åt mattes pappa och en till åt oliwer och det måste vi också göra i morgon.
i morgon måste vi även handla hem massa mat till uppesittakvllen och julkvällen så det bir mycket stress när matte slutar jobbet i morgon. om mamma inte är ledig så klart så kan jag dra ut på dagen med henne.. Hoppas..

Idag har jag städat ännu mer men nu är det slut städat för denna vecka. Nu är det fint till julen.
Har rensat mattes klädlådor idag,shit vad kläder han har absolut tröjor,mycket har jag kastat och lite oanvända kläder ska han ge bort. Få se vad han sger när han an öppna sina låder idag utan att pressa ner massa kläder.
Och i morgon är sista dagen matte jobbar och sen har han semester i lite mer än 1 vecka :) myyys.

Om man ska ta och hoppa in i duchen nu.
Pusss på er




Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst är det bra :) Den blir bara bättre och bättre. Sista delen idag tråkgit nog..

Ja usch för att vara ute sent med julklappar, va nyss till Hälla och det var ett helvete. Nästa år måste jag vara ute i god tid. Fast så säger jag varje år. Jag får lite panik när det är så mycket folk.. Dom har tomtenatta på stan idag så de är öppet till 21 om du inte vill stressa ner imorgon.



Pusskram <3

2010-12-22 @ 16:20:47
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback