Lördag kväll

Nu är jag jätte mätt.
Vi har precis ätit hel stekt fläskfilé, ungspotatis med grönsaker och vitlöksås,mums vad gott det var.
Idag åkte vi och hämtade en julgran hos mattes mamma sen följde hon med oss till hälla där vi köpte kulor,ljus,glitter och en stjärna till julgranen.
Vi har nyss pyntat den och sen får vi se hur det går med tanke på katterna. Men dom har inte gjort nått hitills.
Nu kollar vi på Narnia som går på 5an.
Men om en timme är det Robinson finalen :) Det känns som om alla mina program har slutat nu. Vad ska jag sen kolla på då :(
Ang Paradise hotel så vart jag grymt besviken på att Lin och Erik inte tog hem skiten..

Nej nu tjatar min älskling att jag ska vara social mot han ;)
Ha en trevlig kväll mina vänner.





Kommentarer
Postat av: Elin

Vad mysigt med gran :) Den ser så fin ut. Hoppas ni har haft en mysig helg. Kram!

2010-12-19 @ 19:05:05
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback