Det var ett jävla liv..

På min granne. Snart blir jag galen,jag hör inte tvn eller mig själv tänka ens.
Idag är jag extremt trött och seg, Varken matte eller jag kunde somna igår kväll så vi log och pratade i några timmar och sen när han klocka ringde i morse var båda helt döda.
Jag kunde där i mot sova en stund till men inte för länge så man kan sova ikväll.

Jaha vad händer idag då ? Ska nog plocka undan lite från helgen och sen tror jag sätter mig vid datan och spelar lite The sims ;)
För idag är jag helt ledig så jag ska ta det super lugnt.
I morgon är det eductus igen och sen ett viktigt möte. Men det är bara den här veckan kvar och sen är man ledig i 3 veckor :) Och matte är hemma nästan i 2 veckor :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Är det dom nya grannarna? Visst är det mysigt när man kan ligga och prata om allt. Jag älskar såna stunder, specielt när man lagt sig i sängen.

Pusskram <3

2010-12-14 @ 18:56:39
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback