7 December 2010

Har inte skrivit nu på en vecka såg jag.
Sitter och väntar på att matte  ska komma hem från jobbet men han skulle jobba över en stund.
Och i morgon vet han inte alls när han kommer hem eftersom dom ska inventera så han kommer nog hem på kvällen nån gång :( Då måste jag ta tag i att göra mat och jag tycker inte om det så mycket,det är mattes grej och jag gör resten här hemma,som städa m.m.

Idag har jag varit ner på stan och letat lite julklappar. Köpte 3 st nu men det är många kvar.
Tycker inte alls om att handla julklappar för man önska att allt var till sig själv i stället haha.

Har även åkt på en inflamation i revbensbröstet. Det är inte alls roligt,gör ont mer eller mindre varje dag.
inflammationen håller i sig 6-12 månader :( Det heter nått speciellt men minns inte vad.
Finns ingen medecin till det heller så det är drygt och läkarna vet inte inte varför man får det.
Kände smärtan första gången förra onsdagen på natten,jag var helt säker på att jag fick en hjärtinfarkt och tänkte åka till akuten men så avtog det lite och matte övertala mig att det inte var hjärtat. Så jag gick till läkaren dagen efter och fick detta besked om revbensbröstet. Usch vad hemskt det var den natten.
Men nu när man vet vad det är så gör det inte lika ont eftersom man inte blir livrädd.

Ska ta och plocka lite disk tills älskling kommer hem.

PussoKram



Kommentarer
Postat av: Elin

Ja visst vill man hellre köpa till sig själv? ;) Hehe

Men vilken otur du har då gumma men inflamation här och där. Krya på dig och hoppas det släpper snart <3

2010-12-08 @ 14:05:52
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback