28 December 2010

Nu är julhelgen förbi. Hade en super mysig julafton.
Dagen började med att jag gick till mormor och morfar vid lunchen, där var även mamma,moster,mosters man och daniel. Vi käkade mat och öppnade julklapparna, sen satt vi och pratade massor.
Vid två tiden så kom pappa och hämtade mig, vi åkte hem till han och agnetha,där var farmor,Malin och johan.
Marie, Kim och Jonas hade precis åkt där i från,vilket var tråkigt att man inte fick träffa dom.
Vi öppnade julklapparna där och sen åt vi julgodis och kollade på tv.
Efter nån timme så åt vi julmat,lyssnade på massa musik och umgicks/myste in på kvällen..
Vid åtta så skjusade Malin och johan hem mig. Då hade matte kommit hem också så då öppnade jag mina julklappar jag fick av hans mamma. På kvällen kollade vi på julfilmer och hade det jätte mysigt.
Fick mycket fina julklappar, bl.a Pengar, parfym, smink, skålar, vin, sodastream, tassimo, potatisskalare, påslakan och mycket mer.


Matte är ledig denna vecka så idag åkte han,jag och Anna till Åsby, oj vad mycket fina saker dom hade men vissa saker kostade också en del. Men kom hem med ett ljus ialla fall. Vi fikade där också..
Men det var mysigt att göra saker med anna och matte så dagen var mycket bra.
Jag ahr nyss passat på att städa för matte åkte hem till hans föräldrar med mange för att slå bort kakel i köket för dom ska kakla om.
Ska tända lite ljus och krypa ner i soffan.

Glömde kamran hemma på julen så det blir inga bilder från julafton :(

Spöke !!!



Kommentarer
Postat av: Elin

Sv: Vi hade jätte mysigt och det verkar du också haft :) Det ska man ha på julen.



Visst är det mysigt ute på Åsby? Älskar deras inredning, men som sakt lite dyrt och jag brukar bli lite snål när jag är där.



Jag tycker bilden är fin på dig <3

2010-12-28 @ 18:54:17
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: angelica

allt bra? :)

2010-12-28 @ 19:35:46
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback