21 December

När nått sånt här händer som igår med Andreas så börjar man alltid tänka om.
Jag har nog aldrig kännt mig så snäll som jag gör idag.
Det ska inte behöva hända nått sånt här för att man ska säga till alla hur mycket man älskar dom hela tiden. Det ska man göra varje dag,och vara snäll mot alla man tycker om. Men man får varje gång en tankeställare.
Så visa kärlek varje dag till alla ni tycker om. För nån dag kan det vara försent.

Och jag älskar er
Va rädda om varandra och ute i trafiken.

Och kämpa på A !




Kommentarer
Postat av: Elin

Usch vad hemskt, läste inlägget under. Hoppas der går bra för han. Känner du honom?



Tänk att man får sig en tankeställare så fort det händer sånt här. Det är egentligen konstigt att man inte tänker på vad man har fören något hemskt händer. Nu ska jag också börja visa lite mer kärlek, man vet aldrig vad som händer.



Gumman, jag vet inte om jag hinner förbi dig något i veckan. Men ska försöka om jag får tid över. Måste städa, tvätta och fixa det sista julklapparna innan fredag :P Men jag hör av mig.



Pusskram <3

2010-12-21 @ 16:09:43
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback