Fredag och allt ♥

Äntligen är det fredag igen :)
Ikväll blir det super mys med film och god mat med min man

Igår följde jag med mamma till vätrinären för att dom skulle undersöka Max öron.
Han hade aldrig varit hos en vet förut så vi visste inte alls hur det skulle gå.
Men om jag säger så här,vi var helt genom svettiga när vi gick ut där i från.
J-vlar vad vi brottades med han där inne haha.
Efter det var vi så hungriga så vi åkte in på preem och käkade lite.
Sen hem till min kära mormor och morfar för att hälsa på. Vi handlade även massor till dom också.
Åkte sedan hem och städade och lagade mat. Vart hemmagjorda biffar,sallad och dressing. Mums så gott det var :)

Ska väl börja göra iordning mig snart.
Ikväll ska vi kolla på Grown Ups hoppas den är bra :)

POK /Bella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback