AIK-IFK

Sitter och kollar på AIK-IFK Göteborg just nu.
Efter bara ca 8 minuter så kastade några AIK supportrar in föremål som en plastmugg, mynt m.m.
Matchen fick avbrytas och spelare lämnade plan.
Mycket mycket onödigt enligt mig. Fattar inte varför man ska förstöra mer och mer för AIK.
Tycker där i mot samma som det flesta att AIK´s styrelsen ska avgå för dom gör det också mycket värre för AIK.
Men men 2010 är mardröms året för AIK.
Hoppas att 2011 blir ett mycket bättre år det måste bli det för att vi ska klara det här.
Igen AIK:are mår bra just nu.
Men AIK spelar mycket bättre nu efter dom avbröt matchen!
FRAMÅT STOLTA AIK !



-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Helgen har varit cool lugn,har inte vart pigg alls,haft ont i halsen då och då,hosta och mått piss.
Har för det mesta legat i soffan och kollat på film och myst med min nya pläd jag köpt på chilli,så otroligt mjuk,varm och skön.
Åker och köper en till nån dag för vi slåss nästan om vem som ska ha den haha.
Idag åkte vi och köpte en hylla och sen storhandlade vi. Så nu är kyl och frysen full,det gillar vi ;)
Fast ändå sitter jag oh fundrerar på vad man kan käka nu på kvällen.

Snat är det mörkt så jag ska ta och tända massa ljus snart och krypa ner i soffan och mysa med min älskling <3

Puss o Kram alla <3

Pläden jag käpte på Chilli Västerås






Kommentarer
Postat av: Elin

Åh visst är den mysig den där pläden. Jag har ju också den i brunt men den är inte alls lika fin längre som din är. Så där vit har jag inte sett min filt sen förra julen då jag fick den haha... Dags att köpa en ny kanske :P



Skönt att du är frisk igen, måste ses snart! Saknar dig vetu ;)

2010-08-30 @ 10:16:30
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback