1 augusti 2010

Idag har jag och älskling varit tillsammans i 8 år.
Jag älskar dig mer och mer för varje dag som går.
Kommer aldrig sluta älska dig.
Du är min andra halva och mitt hjärta.

Jag hoppas att vi kommer bli gammla tillsammans. Vi är ju som gjorda för varandra

Du och jag Mattias för alltid


Igår hade vi en jätte mysig dag. Vi åkte ner till östra mälarstrand och gick vid stranden ♥
Sen åkte vi hem och grillade kött och till det potatisklyftor och vitlökssås. mums.
På kvällen kollade vi på filmen the Last song, så jävla bra var den, sorlig var den med så jag satt och bölade lite ;)

 

 

Idag så gjorde vi iordning oss och åkte till mamma för att hälsa på.

Vi fikade, gick en sväng till stranden, och satt o pratade massor. Mysigt.

Kollade nu på kvällen på filmen gran torino också en jätte bra film.

 

 

Nu måste jag sova.Ska till stockholm en sväng med älskling och Anna i morgon :)




Kommentarer
Postat av: Elin

Åh Grattis till er mina sötnosar :) Tänk vad tiden går.

Vad roligt att du har uppdaterat bloggen nu, det var på tiden hehe :D

Vad mysigt ni såg ut att ha nere vid Öster Mälarstrand. Måste verkligen ses snart <3

Kramkram

2010-08-02 @ 12:00:35
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback