Valborg =Dyngraka ungdomar

Idag är det valborg och alla ungdomar super skallen av sig bara för alla andra gör det.
Nu för tiden fattar jag mig inte på detta.
Visst för ett par år sen drack jag också massa på valborg men jag ser ingen mening med det längre.
Jag tycker det är mysigt att bara ta det lugnt,visst man kan ta ett glas. Och gå o kolla på brasan och äta nått gott m.m. Visst ni kanske tycker jag är tråkig men det skiter jag i.
Jag ser iaf ingen mening med detta längre.
har sällan sug efter alkohol längre heller..

Idag har jag städat här hemma och nu sitter jag i soffan och lyssnar på musik från våra nya biosystem som vi köpte i tisdags :)
Igår åkte vi till ikea och jag gick in och handlade en hylla till badrummet,en matta och 3 korgar.
Så nu är det mycket mysigare i badrummet :)

Ikväll blir det lugnt. Matte och jag beslöt oss att vara hemma och ta det lugnt.
Vi ska grilla och sen ikväll tänkte vi åka till Anundshög och kolla på majbrasan :)

Hoppas ni får en trevlig kväll och sup inte ihjäl er bara <3 ;)

Grattis Kungen





Tog lite bilder från Carro som hon tog på Max :)
Han ser så rolig ut när han hoppar hela ansiktet flyger haha





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback