Torsdag kväll

Herregud vad denna vecka har varit seg.
Matte har varit hemma från jobbet för han har varit sjuk så ingenting har hänt på 2 dagar iaf.
Vilket har gjort mig väldigt rastlös. Men snart är det helg så jag kan träffa mina underbara vänner <3

I tisdags åkte jag ner på stan iaf för jag hade en tid på Harmoniq
där skulle jag göra en behandling som heter Decléor aroma man fick bland annat peeling,varma oshibori,aromatisk massage m.m.
Men hon tyckte i stället att vi skulle göra porrengöring,vilket jag ångra lite för jag tyckte inte det var värt pengarna.
Jag fick då rengöring,peeling,ånga samt porrengöring och en ansiktsmask o massa andra smörjor i ansiktet.
Allt var jätte skönt utom porrengöringen ;)
Sen bara för jag vart så röd i ansiktet plus att dom ville sälja lite saker så sminka hon mig på slutet.
Jag fick det gratis så det var ju klart hon fick sminka mig :)

Ett tips till er,något som är underbart det är
Aroma Massage-Ansikte
Unika massagetekniker med naturliga aromaessencer.
BEhandlingen anpassas efter hudtyp.Ryggmassage, rengöring, aroma pressure, aromadränage, varma oshibori handdukar samt behandlande creme.
Pris 595kr.



Det jag fick kostar 599 kr och behandlingen ligger på ca 1tim 15min ..

Nu ska jag kolla lite till på tv och sen gå och sova.
God natt <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback