Onsda och möte

Sitter här och fördriver tiden lite. Ner på stan på möte om en kvart. Boring men måste.
Igår var det full rulle. Storstädade hela lägenheten och sen hade vi tvättstuga också så vi var jätte duktiga igår.
Träffade även johan när vi höll på i tvättstugan och glömde bort oss att vi tvättade. Stog och pratade med han i
50 min typ hehe..

Dom här dagarnar har vi inte gjort så jätte mycket.
I måndags var jag och mamma ut till björnön några timmar. Sola och tog en promenad på stranden en stund.
Mycket trevligt.
Sen hem och följde med matte till läkaren.

Nej jag skriver mer sen..
Måste börja röra mig ut nu.

Pusss



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad duktig du är som städar och har dig. Vill ha din energi!! Lycka till på mötet.. Pussokram vännen

2010-04-14 @ 16:50:29
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback