Möten och åter möten

Mötet igår gick bra.
Var mest bara ett info möte.
Sen på eftermiddan åkte jag,matte,anna och mange iväg och hyrde släpkärra och kastade massa skit här i från och från anna och mange.
Skönt att bli av med allt skit.

Tänkte gå ner i källaren idag och ställa ordning allt där nere men har blivit sjuk så jag pallar inte det.
Har ont i halsen och har typ jojjo feber nästan.
Ena studen så fryser jag och andra svettas. Inte kul.
Men ska ändå följa med till rusta en snabbis med matte och Lena..
Idag avr jag på ett till möte som gick oväntat bra. Så nu känns det bättre i magen ingen stor klump som man har haft i några veckor.

Detta vart ett tråkigt inlägg hehe..

Nu ska jag försöka komma på nått att äta.

Ha en trevlig kväll <3

Bilder från björnön i måndags



kiwi

Satt här på balkongen hela dagen igår och solade :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback