Svininfluensan har tagit ett liv här!



Nu har en man här i västerås dött av svininfluensan.
Själv är jag livrädd för att få den influensan. Det känns som den kommer närmare och närmare mig.
Jag har köpt hem handsprit och tvättar händerna och tar sånt väldigt ofta men endå känns det som jag kommer få den. När vågen är här kommer jag lätt bara sitta hemma,kommer abslout inte träffa nån,kommer inte våga avra med matte ens eftersom det jobbar enormt mycket människor på hans jobb.
har tillomed bett han tagit med sig handsprit till jobbet..
Snälla jag vill ha vaccinet nu!!! Varför tar det så jävla lång tid.jag ska ha det först av alla..Tänker sätta mig på vårdcentralen samma dag vaccinet kommer och kommer inte gå där i från för än jag fått vaccinet.



Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa fan vad denna jävla svininfluensan känns dryg.. Men folk dör av vanliga influensan också så jag tror fan inte den är så farlig? Jag vill fan ha den så har man de gjort sen :P hahah... vi kör också med handsprit, de är bra! Pusspådig

2009-09-03 @ 15:40:16
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja precis.. Vill ha de snart! den är farligare om man är överviktig också så de kännas ju sådär JÄTTEKUL.. Men då är man först på listan att få vaccin också så de är toppen :D Jag saknar dig vännen.. Jag vill träffas snart - Puss!

2009-09-03 @ 16:56:21
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag vet inte, dom tar efter BMI tror jag och sen om man löper risk för ett antal sjukdomar. Sen är gravida först också.. Läste den där listan i Aftonbladet.



Ja vi kan på lördag i alla fall. Skulle vara så roligt. Hoppas ni också kan då ;) Pusskram!

2009-09-03 @ 19:50:57
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Mamma

DEt som hände han i vås var svårt cancersjuk o hade inge immunförsvar kram

2009-09-04 @ 08:15:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback