Söndag!

God morgon.
Vaknade nyss, matte gick upp kl 03,00 i morse och åkte och fiska med hans jobb.
stackarn sov inte ens i 3 timmar.
Få se när han kommer hem..
Igår så åkte vi till ett ställe som heter Huddunge som ligger nån mil utanför hedby för att hälsa på min farmor.
När vi kom dit så gick vi och farmor på en gång över till min farbror där även pappa var.
Tog en kaffe och satt och pratade sen gick vi hem till farmor igen och hon bjöd på mat,got var det.
Så satt vi bara där och pratade massor,hade köpt med mig blommor till henne också.
Det var roligt att se hur glad hon vart när vi kom. Hon hade skrivit upp det tillomed hehe =)
Vi åkte hem vid halv åtta på kvällen så det vart rätt länge där ut =)
Och helvete vad fort det gick hem. Var livrädd men matte höll på och typ tävla med pappa.Fast jag skrek åt matte när det gick för fort så han fick sakta ner. för vi var ju typ ute i skogen och skulle det komma upp ett djur så hade det nog inte vart nått kvar av mig eller matte. Så pappa fick vinna och stolt som har var haha.
Det var verkligen ett mysigt ställe både farmor och min farbror bodde på.
Synd så var inte Liam min kusin hemma. Men får träffa han nån annan dag.

Känner mig nu så otroligt rastlös så jag ska nog ta och äta frulle och göra i ordning mig och kanske gå till bjurhovda.
Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback