Sjuk m.m.

Ja i söndags kväll börja jag känna mig sjuk. Mådde inte alls bra. Men i måndags vakna jag med feber och hosta som höll på att döda mig. Så jag låg hela den dagen.
Kolla även på matchen då AIK lekte med djurgården haha.
Så jävla roligt att se. Och att det knappt var nå apor där var ju också roligt.
längtar att se AIK ta guld den 1 november =)

Igår iaf så var jag mycket piggare,hade absolut inge feber,bara den jävla hostan men min lepheton tar ju bort den väldigt mycket.
Men fick ändå tid hos läkaren för dom ville lyssna på mina lungor så det inte går ner i lungorna så jag inte har lunginflammation. Men det hade jag inte,så det var bra. Träffade då första gången min nya läkare på de nya stället.
Vi  pratade om massa annat också,och han var jätte bra.Ska få komma dit när jag är helt frisk igen så ska vi prata mer om en sak. Verkligen en bra läkare. Tack elin att du tipsa mig om citypraktiken.
Mamma skjusade mig till husläkaren sen åkte vi hem till henne och käka mat m.m.
På kvällen åkte jag och matte till annas jobb. Och då märkte vi att ena lyset på bilen hade gått sönder så vi skulle byta den men då måste man tydligen lämna in bilen på verkstan för att byta den,fy fan va dåligt.
Det är ju allt för dom ska få in pengar,så dåligt. Men men det är bara att göra det.

Har nyss pluggat lite.Mamma och max kommer hit sen så ska jag bjuda på lite mat =)
Få se hur det går med kiwi,hon har ju aldrig träffat en hund förut men max han bryr sig ju inte om katter så det går nog bra =)

Nu ska jag ta och duscha. Puss puss



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad kul att du tyckte att Citypraktiken var bra vännen! Vilken läkare fick du? Jag vet inte hur alla läkare är där, men jag hoppas att du fick någon bra! Pusskram <3

2009-09-30 @ 10:53:56
URL: http://ellliiinnn.blogg
Postat av: mamma

Tack för god mat jag älskar dig mest

2009-10-01 @ 08:01:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback