Poker..

Sitter här inlindad i en filt och spelar poker =)
Alltid lika roligt.. Har nyss ätit och kollat på andra avenyn.
Ska snart vi börja kolla på johan falk den andra filmen.
Ska tänka massa med ljus och krypa ner under filten i soffan. Det är skit kallt här hemma..
Dom har inte ens slagit på elementen heller..
Jävla förening.
Nästa helg ska nog matte åka på kryssning i 2 dagar,det känns både och,jag hade ju så klart velat följa med.
Men får ju inte,är ju inte 21. Och så ska han åka med kompisar från jobbet och kanske putte.
Och så får jag sova själv hela helgen :( Fast det kommer ändå bli skönt att vara själv i en hel helg på sätt och viss.
Eller nej det kommer det fan inte bli haha..
Han måste köpa med sig nått till mig sa ja om han ska åka. Alla på hans jobb hade blivit helt chokade för dom sa till han att ba ja men du måste väl kolla på din tjej först han ba nej varför det, det är ju klart jag får åka.
Alla ba fy fan sån brud vill jag också ha som går med på allt haha.. Så jag är en bra och snäll flickvän haha ;)
Fast visste känns det lite haha.

Nej nu ska vi kolla på filmen.
Längtar till helgen massor.



Kommentarer
Postat av: Elin

Då kan vi ha tjejkväll/vinkväll :D

2009-09-22 @ 18:59:21
URL: http://ellliiinnn.blogg
Postat av: Elin

Ja den filmen vill jag med se :D De går inte att boka en, vi kan ju kolla senare i veckan om de går. Kanske fungerar imorgon eller på torsdag.



Puss!

2009-09-22 @ 19:01:48
URL: http://ellliiinnn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback