Onsdag !

Idag har jag som vanligt diskat och städat lite, Men hoppas attt det är snart slut på att diska. Vi ska nog göra om här i köket så vi kan köpa en diskmaskin =) Längtar massor.
har annars bara lunkat runt här hemma och lyssnat på the voice och har även kollat på true blood som jag missa förra onsdagen,så bra..
Igår så var Lena på besök och så när hon gick gjorde vi mat och kollade på andra avenyn som dom hade redan släppt på svt.se sen på kvällen vart det idol och gud vad bra västeråsaren var. Kul att vi har talanger här också.
Än att skämas för amandavardet.Herregud säger jag,vad har bruden för problem.Hon måste ha en allvarlig sjukdom eller nå. hahaha..

Ska snart göra i ordning mig för så jag är klar till matte slutar jobbet. För vi ska åka till ÖoB och kolla lite och handla sen.
ha det bra.pusss.

Sean Paul-Press it up

 

Idol 2009 - Jon - Egen Låt (Audition)Västeråsare




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback