Ny vecka !

Nu har jag nyss städat som ALLTID. Ärligt talat skulle det inte behövt städat men jag känner fan alltid att jag måste städa ändå.Och jag trivs så bra när det är helt snyggt. hehe det e jag de :P
Nu är det fint igen iaf.
Har massa skoluppgifter så det blir plugga massor idag, det blir nog ett par timmar till det.Och jag orkar inte göra det idag men jag måste =(
Vill ut i det fina vädret. Så jag får väl kolla hur mycket klockan är när jag är klar.

Igår var jag på Bjurhovda hela dagen typ ända tills matte kom hem från fisket.
han kom hem med röding =) Så jag gjorde rent den och sånt sen la in den i frysen så vi kan äta röding den här veckan =)

Nu måste jag börja plugga.Vart inge intressant inlägg men skit samma :p

Puss





Kommentarer
Postat av: Elin

Gott, gotti, gottgott! :D Vilken storfiskare.. Ska vi träffas i veckan? pusspuss

2009-09-21 @ 17:23:18
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback