mys

Nu har vi ätit tacos,kollat på glamour och cops =)
Snart blir det film men vet inte än vad för nått,det håller matte koll på hehe..
Nu håller matte på och rakar skallen och jag sitter och sjunger Ayo Technology.Så otroligt bra låt. Love <3
Matte sa idag att oliwer kanske skulle sova här i natt och jag vart överlycklig men så ringde anna och sa att oliwers farmor skulle ha han =( Så vi blev själva idag endå :(
Men mysigt har vi endå hehe..
I morgon så ska vi hjälpa anna och mange att flytta,så det blir en skaplig tid ikväll men inte så jävla tidigt endå om ni förstår hehe..

Nu ska jag ta och fixa filmen m.m.
Hoppas ni får en trevlig kväll.
Massa pussar och kärlek till er <3
Och vet ni, jag är lika glad idag med,vem har lagt i nå lycko medel i min mat
?


Milow - Ayo Technology




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback