Måndag..

Idag har jag varit riktigt duktigt.
Dagen började med mortion i 45 min sen har jag städat massa här hemma,klagat på grannen,diskat och pluggat hehe..
Kom nyss hem,har varit på erikslund och kollat efter tapet till sovrummet och hittade en nu.
Så jag skulle ringa han som skulle fixa det nästa onsdag och berätta vilken tapet det blev så ska dom köpa den.
Vart ingen speciell men fin ändå..

Helgen har varit rätt lugn. I fredags så vart det filmkväll hela kvällen.
Sen i lördags åkte jag och matte till Elin o robin för att umgås.
Vi drack lite och lyssna på musik och hade det jätte trevligt. Elin fyllde 21 år i tisdags så vi hade köpt med oss
en flaska vin till henne. Sen så åkte vi hem vi 02 tiden =) Det var en mycket trevlig kväll.
Jag och Elin satt som vanligt på balkongen och hade väldigt mycket att prata om hehe..

Nu sitter jag och kollar på glamour sen kl 20,00 är det färjan igen =)
Det är kul nu när det börja sändas så mycket bra på tvn nu igen. men det kunde dom ha gjort i sommras också eftersom det knappt har varit fint väder ändå..

Nej nu ska jag fixa lite saker..
Ha det bra alla. Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback