Ikea !

Va ut till ikea idag ju. fast hittade inget. Vi köpte bara ett sån där knivmagnet som man sätter på väggen, för jag hatar att ha knivar i lådan..


Så har jag suttit och funderat på hur jag ska göra sovrummet.Ska tapetsera om där ,Grannen hade ju vattenläcka som rann ner hit till oss och förstörde våran tapet så då måste dom köpa nya tapeter och då tnkte jag passa på att tapetsera om i hela sovrummet. Håller på och letar fram nå snygga tapeter,tänker ta en jävligt dyr fondvägg iaf bara för dom ska betala. Kan ju passa på då. Eller så ska vi säga att vi vill ha en tapetet vi har sätt men är lite osäker på den fortfarande så vi får se hur det blir. Nån som vet en sida men mycket snygga tapeter ?

Vi ska även köpa ny fläkt och en garderob också.
Bilder på dom finns där nere. Men jag är inte helt säker om det är den garderoben som är på bilden som jag såg dig. Men den såg ut så fast större..
har nyss ätit och matte har somnat på soffan och jag hörde han snarka så gick jag in där då vaknade han och sa,
Matte: Alltså jag har inte sovit nått.

Jag: nehe,??

Matte: Nej så du vet,kan du gå ut här i från så jag får blunda i nån minut,jag har legat och kollat på tv

Jag : Jaha fan va konstigt du låter när du kollar på tv.

sen inge mer svar för då har han somnat igen,haha. han kan aldrig erkänna att han har somnat och så kan han ligga och snarka och sen vakna och säga att han inte ens har sovit.
Ja han är konstig ibland hehe..

Nu ska jag kolla vidare.. Pusss o Kram






Kommentarer
Postat av: Elin

Ja men vad roligt för dom och flytta nu. Vill också ha hus.. Ja men vi kan ju höras till helgen som sagt!



Snygg garderob och fläkt, vill fan också ha ny fläkt - en som suger ordentligt hehe.. fan vad konstigt de lät :P Men du fattar..



take care puss <3

2009-09-01 @ 19:10:07
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/
Postat av: Elin

Här är förresten en massa tapetåterförsäljare ;)



Borås tapeter: www.borastapeter.se

Decor Maison: www.decor-maison.se

Duro tapeter: www.durosweden.se

Eco tapeter: www.ecotapeter.se

Intrade: www.intrade.se

Sandberg: www.sandberg.se

2009-09-01 @ 19:12:11
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback