Helikopter rånet

Måste börja skriva om helikopter rånet.
Är helt grymt imponerad av dom rånarna som har gjort rånet skit bra.
Allt är så proffsigt gjort,det är ju lixsom som en film va fan.
Nej men det är verkligen bra gjort. Nästan så man önska att man själv kunde ha varit med haha..
Och att dom har tänkt ut det lilla minsta med polisens helikopter och allt.
Nu önskar jag att jag hade varit snut i denna utredning, fan va kul.

Natten har inte varit rolig alls, det börja med att jag låg och tänkte på min framtid.Alltså jag fyller 21 år och vet typ fortfarande inte vad jag vill göra direkt. Eller det är 3 vägar jag vill gå,allt är ju i nästan samma område men ändå måste jag bestämma mig och är rädd att jag ska välja fel och att det kanske inte är direkt det jag vill. Det är inget jag vet nu. Men jag tänker och tänker. Kriminalvårdare måste jag iaf vänta till att bli för än jag är 24 år ungfär men då hade jag tänkt jobba på behandlingshem så länge men jag vet ändå inte. Jag vill inte skriva för mycket om mina tankar här inne. Tänkte göra högskoleprovet nu också men så var visst sista anmälnings datumet den den 15 september :( Så nu måste jag vänta till i mars. och det suger, för då skjuts allt upp. Men jag har bättre tid att komma i form tills ansökan på utbildningen är.  Men men få se hur jag gör med allt. Jag vill ju ändå följa mina drömmar och inte bara ge upp.

Okej igår iaf var jag på bjurhovda hela dagen,mamma och jag gick väldigt mycket då,vi tog med oss hundarna direkt vi fick tråkigt och gick 3 långpromenader på eftermiddan. kanske var därför jag hade sån värk i knät så jag inte kunde sova knappt i natt. I allafall så vid 18,00 så gick vi upp till din krog,och även matte,tobbe,freddan och micke var med oss. Vi käkade tacobufé. Fan va mätt jag vart. Mamma och jag gick hem samtigt vid 20,00 men matte var kvar och drack nån öl så han kom hem halv tio tiden..

Idag blir det lugnt,ska ta och städa lite,eller iaf diska,ringa läkaren och bara ta det helt lugnt.Är trött som fan och så regnar det ute,inte kul.

Nej nu ska jag kolla på svt.se på tru blood..

Puss puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback