headache

Helvete vad ont i huvudet jag har idag.
Somnade med det och vaknade med ännu värre =( Inte kul alls.
Igår ikväll var det rätt mycket att kolla på.
först glamour sen Johan falk-Gruppen för särskilda insaters,färjan,hollywoodfruar och sen roast på bernst.
Så det vart soffan hela kvällen igår.
Johan falk var rätt bra faktis ikväll blir det andra filmen Johan Falk-Vapenbröder =)
hoppas den är bra också.Och så är det ju glamour som vanligt,idol och andra avenyn =)

Ska ta och ringa matte snart och säga att han får handla när han åker hem från jobbet för jag pallar inte att gå utanför dörren idag med mitt huvud.
Har iaf orkat diska idag. Gud vad jag längtar till min bsta vän kommer hit alltså DISKMASKINEN ! Hahaha..

Nej nu måste jag ringa matte..
Puss på er <3
Just ja AIK leder igen =) Dom vann igår med 3-0 wiihooo.. massa kärlek till dom så klart <3

Johan Falk GSI.Gruppen För Särskilda Insatser


Johan Falk - Vapenbroder



Kommentarer
Postat av: Elin

Har ni köpt diskmaskin nu? :D Ska ni ha en bänk eller normalstor?



Missyou like hell darling!



Puss

2009-09-22 @ 15:07:18
URL: http://ellliiinnn.blogg
Postat av: Elin

okej! Ja de skulle vi kunna göra :) Kan vi träffas på fredag? Vad vill ni se? Puss!!

2009-09-22 @ 17:47:55
URL: http://ellliiinnn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback