God morgon eller god förmidda

Natten har inte varit rolig,har drömt mardrömmar hela natten. Samma igår med.
Vet fan inte varför.Hmm..
Ja igår var jag på hovda hela dagen nästan. Gick en promis med mamma och hundarna sen så var det mest att vi umgicks bara..
Va upp till lena och hämta lite saker vi hade glömt där också men ska hämta kartonger och sånt sen. Tog det viktigaste då. Och vet ni mer,jo jag hitta min gamla bärbara data också. så jag ska fixa till den och sälja den..

Sitter nu här och lyssnar som vanligt på new love in town. Älskar den så mycket hehe...
Igår hörde även en kille av sig till mig ang att han hade biljetter till AIK´s sista match i götet och jag vart helt överlycklig och så skrev jag att jag gick med på att köpa dom men ville att han skulle ta kort på dom och skicka till min mejl så jag fick se dom så jag inte blev lurad.
Och efter jag skrev det så svarade han adrig mer skrev tillomed ett till mess och fråga om han ska ha dom sålt eller inte men han svarade inte då heller.
Så han var väl en bedragare ändå =/ Sån jävla tur att jag aldrig satt in pengar och litade på han.
Så nu är jag tillbaka till ruta ett igen med biljetter..
Tyvärr !! Men har iaf skrivit lite överallt att nån ska höra av sig om dom har biljetter att sälja..
hoppas nån hör av sig snart men såg att det var många som har lagt ut anonser om att vilja köpa men jag ska ha biljetter så är det bara.
Fattar inte varför Ifk Göteborg inte byter arena bara till nya ullevi så alla får plats.Dom får ju mer biljetter sålda då och får mer pengar.Så det fattar jag inte alls. Nej dom små änglarna är väl rädda för vi gnagare HAHAHA..

Nej nu måste jag göra mig i ordning. Har ingen mat hemma.Måste handla..

Puss och Kram alla <3



Kommentarer
Postat av: Elin

Men åå vad det en bedragare gumman :( Men om Robin får ledigt så tycker jag att vi åker iaf fast vi inte har biljetter. Man kan ju ha jävligt kul i GBG och sen gå någonstans för att kolla på matchen ;)

Pusskram <3

2009-09-18 @ 17:33:57
URL: http://ellliiinnn.blogg
Postat av: Elin

Ja visst är filmerna roliga, garvaar ihjäl mig haha!!



Ja visst skulle de vara roligt att göra något i någon annan stad. Bra bella att du lägger ut på flera ställen. Då kanske någon seriös hör av sig sen :D

Ananrs tycker jag fan att vi ska göra något iaf.. Skulle vara så grymt roligt.. Vad har ni gjort i helgen? Känns skumt att vi inte träffats denna helg haha! Är ju så van att träffa er jämt ju :P



Puss love <3

2009-09-19 @ 22:25:05
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback