Fredag vilket är otroligt skönt !

Ja fast jag vet inte vad som händer idag. Det är iaf fredag så ikväll blir det nått glas vin eftersom jag hämtade min box igår med 5 liter =)
I morgon är det party iaf =) Härligt, I love it <3
Hoppas jag är otroligt pigg då,för idag känner jag mig piss seg =/
var inte så bra start på dagen idag,känns lite som en oturs dag. Så det är nog bäst att sitta hemma haha.
Hoppas jag får hämta min nya cykel jag köpt idag,så slipper man gå till affären m.m hela tiden ;)

har även pluggat idag. Gjorde aldrig det igår för jag var med mor min hela dagen,
Trevligt trevligt.

Nej nu ska jag frstsätta spela musik så grannarna flyger i taket :P "hämnden är ljuv"
HAHAHAHA..


Puss på er alla <3<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback