Biljetter till Ifk-göteborg-AIK den 1/11

Nu är det så att ALLA måste hjälpa mig.
Är det nån som känner nån som bor i göteborg så måste ni hjäpa mig att skaffa fram biljetter till göteborg-AIK.
För snutjävlarna har blockat så man inte kan köpa biljetter över internet. MAn kan endast köpa i göteborg över disken i deras shop. Vilket är helt sjukt.. Allt för att det inte ska blir så mycket gnagare.. Men vad tror dom.
Det är klart det kommer komma massor av AIK:are det gäller ju SM-Guld för fan....
Är så arg nu så jag går i taket. Tack så mycket göteborgs polisen att ni har förstört min dag !!



Kommentarer
Postat av: Elin

Jaa fyfan! Läste de där på Aftonbladet :( Vi som hade värsta planen för göteborgsresan ju...morr

2009-09-09 @ 17:48:50
URL: http://ellliiinnn.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback