Är otroligt glad idag !

Ja denna dag är värkligen kosntig.
Dagen började med vakna med the voice. Katrin får värkligen en att skratta.
Sen pluggade jag lite och efter det tog jag en lång promenad i bjurhovda skogen med min älskling(min ipod)
och vet ni vad jag såg där ? Jo en tv som låg dumpad i skogen och jag har alltid velat slå sönder en tv och då hade jag chansen. Jag kollade runt om mig och såg inte en enda människa och så låg det till o med en stor sten precis brevid tvn så jag tog tag i stenen och backa och sen tog jag i allt vad jag hade och smällde in stenen i tv rutan och det small till som fan så var tvn sönder men det började ryka från den så då kolla jag så den inte brann men det var bara nå gas som kom ut ur ett rör. haha.. Efter det var jag skit glad och nu sitter jag här trött i bena med ett stort leende på läpparna hahaha..
Jag är väl sjuk i huvudet eller nå haha. Men det gjorde mig glad =)

Nu väntar jag på att min älskling ska komma hem.
Så ska vi åka och handla svart färg och måla på där katterna hade rivit sönder tapeten,vi får måla så länge sen nån gång ska vi tapetsera om där.
Sen ska vi handla lite vanlligt som mat m.m.

Älskar dig massor matte <3

Puss puss ha det bra alla.



Kommentarer
Postat av: Elin

Fan vad roligt du är knäppo ;)



Om ni är hemma på lördag kväll kanske vi kan träffas?

2009-09-03 @ 15:38:35
URL: http://ellliiinnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback