AIK till final !

Har nyss kollat på AIK- Häcken och fy fan vilken spännande match,det slutade med 3-2 til AIK i en straff.
Och nu är AIK i final =) Så jävla underbart. Hur bra skulle det inte vara att vinna svenska cupen och ta sm-guld i allsvenskan. Hoppas hoppas...
Tidigare idag var vi till erikslund och skulle kolla på en tapet jag såg i raklamen men när jag såg den på riktigt var det fan inte snygg så nu måste vi leta vidare efter nå snyggt.
Sen var vi till byggmax och köpte en list och färg.
Sen in på maxi och handlade.. vilken skillnad det var att handla där,köpte knappt nånting och gick på ca 380 kr och när vi stor handlar på willys går det på ca 700. Konstigt.
Så det var nog sista gången jag handlade på maxi.

Igår så kom Robin och Elin hit =)
vi kollade på tv,stockholm boggie gick på femman =)
OCh hade massa trevligt,vart även hustittande också..  Det var en riktig trevlig kväll.

Om 2 timmar börjar ensam mamma söker(premiär) är så glad,att allt börjar på tv nu igen.
idag börjar det, i morgon börjar färjan och på tisdag börjar idol och andra avenyn =)
älskar detta <3

Nu ska jag äta och sen vänta på att det ska börja. Puss

Säsongstart idag

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback