Sola.

Är så glad att denna vecka verkar gå så fort =)
För i morgon ska jag ner och sola hade jag tänkt. Måste få färg,är en blekfis nu ju. Haha.
På fredag får man pengar =) wiiie. Längtar massa. Kommer få mycket mer pengar över denna månad än jag fick sist.Så på fredag ska jag färga håret och klippa mig =) Måste fan det. Men det blir inte s mycket eftersom jag vill ha kvar mycket av min längd. Mste ringa min frissa idag så jag fr tid där på fredag. Dom brukar alltid ha mycket på fredagar..

Ska ta och ringa veab nu. Sen göra i ordning mig. Tänkte ha lite lockigt hår idag =) Har ju alltid annars plattat.

Måste gå nu. Puss och ha en bra dag alla <3





Kommentarer
Postat av: Julia

Hej! Jag tog bort min testblogg igår så det kan vara därför bilderna försvann. Mejla ditt lösenord så fixar jag det, tror jag har bilderna kvar på andra datorn.. sorry! :)

2009-10-21 @ 12:52:36
URL: http://juliaberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback